luni, 24 martie 2008

Bugged Out presents Suck My Deck Mixed By Boys Noize


Boys Noize m-au impresionat de prima data cand i-am auzit. Asta a fost intr-un mix al lui Vandal (cred) - nu ala de la Ministy of Sound care pune disco-house, ci ala cu breaks-u. Imediat ce am auzit 'Vergiftet' am cautat si albumul lor 'Oi Oi Oi'. Minunat! Daca ar fi sa fac eu o muzica, asa ar suna! Toate piesele de pe album sunt grozave! Zgomotoase la maxim! Perfect! Cred ca techno e stilul lor! Beton!
'Suck My Deck', trecand de titlul de autobaza, este o compilatie reusita. Desi ii prefer pe Boys astia in postura de producatori... Piesele sunt bune, compozitia omogena. Imi place in mod deosebit faptul ca au inclus in mix si 'I like to move it move it'. Imi place cand un mix cu piese noi mai strecoara cate o piesa foarte veche cu care rezoneaza toata lumea! Sunt pe val baietii! Nu stiu de cand practica muzica, da mai nou aud de ei tot mai des. Fie un remix, fie o piesa de pe 'Oi Oi'... imi place!
De bine de rau merge sa se asculte la birou! Daca puteti sa puneti mana pe album mai bine ascultati-l pe ala totusi!

2 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Iasi spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc