luni, 24 martie 2008

Renaissance: The Master Series Pt. 10


O sa incep cu compilatia asta pt ca am asteptat-o mult timp si pt ca imi place coperta!
Ma repet(inca o data), am asteptat mult timp acest release. Inca de la Master Series 7 mixat de acelasi Dave Seaman. Tipul a mixat si un Therapy Session nu de mult care suna foarte bine. Datorita Master Series 7 am fost si la un club atunci cand a venit Seaman la Cluj. M-am simtit super la club! Memorabil! Euforia in care eram m-a impins sa merg la Seaman sa ii cer sa puna o piesa care imi placea mie pe atunci, pe sistemul tarafo-dedicatie. Gagiu si-a aplecat urechea la gura mea si nu a auzit ce i-am zis, i-am repetat... o data... de 2a ori... pana cand bodyguard-ul mi-a zis sa ma dau jos de la pupitru... Nu mai stiu daca a pus piesa solicitata sau nu... imi place sa cred ca da.
Cert e ca pe cat de mult am asteptat compilatia asta, pe atat m-a plictisit sa o ascult. Compilatiile Renaissance sunt cam searbede mai nou... De la Master Series 7 mai sus mentionat.
Ce sa-i faci? E buna o compilatie subtire mixata din cand in cand! Adevaru e ca nu am ascultat in intregime mixele decat o data. Cred ca o sa le mai dau o sansa la un moment dat.

Niciun comentariu: